zondag 17 april 2011

Moerentocht Bulskamp

Vrijdag heb ik sinds lange tijd nog eens 100 km getraind. Het eerste deel van de training was samen met Davy. Het tweede deel heb volgereden tot ik 100 km had op één en dezelfde helling.
Vandaag stond de Moerentocht in Bulskamp op het programma, samen met mijn maten van The Spirit of Handcycling. Deze morgen om 6 u liep de wekker al af, wat toch wel pijn deed. Om half 8 zaten we met het ganse gezin al in de auto richting Avekappele, waar we om 9u afgesproken hadden met de hele bende.
Daar aangekomen kregen we onze nieuwe koersoutfit... plezant !!
Bijna iedereen vertrok daar met de fiets richting Bulskamp voor de inschrijvingen.
Ik ben pas daar  in mijn fiets gekropen, anders had ik er opnieuw 100 km moeten doen, en dat was wat veel op een paar dagen tijd. Na de nodige fotoshoots konden we vertrekken.
Mijn vrouwtje reed deze keer niet mee op een quad, maar is ondertussen met de kids de IJzertoren gaan bezoeken, wat voor alle drie een hele belevenis was.
De rit van 75 km was plezant en gemakkelijk want ik hing contant achter brommer Ward.
Na afloop werden we nog getrakteerd door de club op een lekker broodje bij Huize Kris.
Moe en voldaan kwamen we terug thuis. T weekend zit er weeral op! Op naar volgende week!!!


Voor alle foto's van Ilse, klik hier