woensdag 13 april 2011

Sympathieke, jonge supporters

Maandag en dinsdag waren rustige trainingsdagen, omdat ik nog wat naweeën (lees : zware armen) had van de wedstrijd in Korschenbroich. Het was toch zwaarder geweest dan dat ik dacht.
Dinsdag op training ben ik onderweg nog een paar zagers tegengekomen, mensen die enkel bij goed weer met de fiets buitenkomen, en die denken dat alles en iedereen moet wijken voor hen. Triestige mensen!!

Toen mijn training voorbij was en ik terug alles wou inladen in de auto, had ik ineens 2 jonge helpers. Ze waren erg geïnteresseerd in mijn fiets en carbonwielen. Ze zeiden zelfs "Meneer" tegen mij. Ze stelden me honderd-en-één vragen over het handbiken, de wedstrijden, mijn rolstoel, auto, ... kortom ze wilden alles weten. Ik lag plat van t lachen, ze waren ongeneerd eerlijk en enthousiast. Zo zouden er meer mogen rondlopen.

Vandaag ben ik vertrokken samen met Davy en Raket voor een lange training. We reden langs de Dender de taalgrens over. Toen we terugkeerden hebben we een paar keer een tandje bijgestoken. Het was al lang geleden dat ik nog zo een training gedaan had.