dinsdag 17 mei 2011

S.O.S. Dirk

Deze morgen ben ik vertrokken richting Dendermonde langs de Dender voor een trainingske van 4 uur.
Halverwege is er een spoorwegbrug waar ik door een verhoogde vluchtheuvel niet het water kan blijven volgen en een kleine omweg moet maken. Toen ik daar aankwam werd er ineens op mij geroepen. Een 3-tal werkmannen was er ter plaatste gekomen om die heuvel te verlengen zodat ik en de andere handbikers er vlotter konden overrijden. Het probleem was eerder door mijne brommer den Dirk gemeld aan de bevoegde instanties en ze waren met het  grof materieel uitgerukt ( grote camion en rupskraan). Ik moest hen helpen en instructies geven en ze hadden mijn fiets nodig om de hellingshoek te bepalen zodat we gemakkelijker over de punt heen kunnen rijden in de toekomst. Na een dik kwartier mocht ik beschikken en kon ik mijn training verderzetten.
Merci Dirk, je hebt dat goed geregeld voor ons, en ook merci aan de werkmannen voor de snelle uitvoering.

Dus heb je onderweg een obstakel, groot of klein, bel Vlassenroot en weg zal het zijn.