zaterdag 3 september 2011

back on track

Met de start van het nieuwe schooljaar valt mijn trainingsschema terug wat in de plooi. De voorbije weken was het vrij kalm wat trainen betreft,  problemen met mijn gezondheid, last van mijn schouder, het slechte weer, .. maar met de komende wedstrijden op mijn programma moet ik wel voorruit. Ik sta in vergelijking met vorig jaar al een stuk verder want toen zat mijn seizoen er al zo goed als op. De marathons in Berlijn, Keulen en Heidelberg zou ik nog graag goed kunnen afwerken.
Onze Sooi, mijn vader komt de laatste weken regelmatig samen met mij trainen, dat is plezant en zeker met zijn nieuwe fiets die hij hier in het dorp bij Bike Center Peter kocht.
Vandaag was het anders wel een topdagje voor mij, ik ben sinds lange tijd nog eens met mijn vrouw gaan trainen, ook de kinderen waren van de partij, wat toch wel enige spannende momenten meebracht.
Hopelijk herhaalt dit zich nog dikwijls in de toekomst.


                                                          nieuwe BCP van mijn vader