maandag 7 mei 2012

fotos van alles behalve sport

Het voorbije weekend stond deze keer niet in het teken van de koers, handbiken of sport.
Zaterdag is Ilse een fotoshoot gaan doen bij de jongens van GAZZOMIND in hun repetitielokaal in Ruiselede. Deze keer was het onbekend terrein voor haar. Ze vertrok met haar camera en een koffer vol zenuwen. Uiteindelijk is het super meegevallen, haar fotos zijn ook hier een weergave van hoe zij de groep ziet.

meer ->  fotos Ilse VDB - GAZZOMIND

 Zondag was het dan de grote dag van Evy die haar Plechtige Communie deed. Ze genoot van haar dag waar ze zolang al naar uitgekeken had.  Proficiat Evy!



Ondertussen ben ik toch tussen de buien door gaan trainen met de koersen van de volgende weken in het achterhoofd. Deze keer werd ik tijdens mijn terugrit naar huis vriendelijk toegeroepen door een klein jongetje. Hij vroeg me of hij me moest helpen .... moest duwen ... reed ik dan zo traag???